Witam kolegów.
Mam problem z moją skodziawką, otóż od niedawna zaczęło coś brzęczeć na przodzie, taki dźwięk jakby stukanie jakiegoś metalu o metal, blachę. Mając chwilę czasu wlazłem w kanał odkręciłem osłonę pod silnikiem i dawaj wszystko sprawdzać. Co się okazało pękł trzpień od mocowania chłodnicy powietrza doładowującego, zaznaczone na fotce (po kliknięciu w pełnym rozmiarze) :
[center:35504abe73][/center:35504abe73]
I teraz po stronie kierowcy na nierównościach wszystkie chłodnice stukają albo o belkę zderzaka albo coś podobnego. Ze zdjęcia wnioskuję że owy trzpień jest integralną częścią intercoolera więc wymieniać całości nie zamierzam natomiast chce dostać się od przodu auta do tych chłodnic. A żeby to uczynić przydałoby się zdjąć kratki zderzaka, o tych bocznych czytałem że trzeba je wyszarpać, próbowałem ale za chiny ludowe ani drgną, siedzą jak zaspawane, natomiast jak jest zamocowana ta środkowa długa co jest centralnie pod rejestracją, proszę o wskazówki i sugestie, jakieś fotki może ktoś ma jak wyglądają zaczepy aby przy demontażu nie urwać, wszystko by się przydało. Jeśli dostanę się za kratki spróbuję jakoś zablokować te chłodnice aby nie ruszały się, nie wiem co wymyślę i jak to zrobię jeszcze ale ten dźwięk mnie po prostu irytuje.
[ Dodano: Pią 11 Lip, 14 22:01 ]
Tu jest mniej więcej o tym problemie tylko że po przeciwnej stronie, obawiam się ze dojdzie u mnie do tego samego....
Mam problem z moją skodziawką, otóż od niedawna zaczęło coś brzęczeć na przodzie, taki dźwięk jakby stukanie jakiegoś metalu o metal, blachę. Mając chwilę czasu wlazłem w kanał odkręciłem osłonę pod silnikiem i dawaj wszystko sprawdzać. Co się okazało pękł trzpień od mocowania chłodnicy powietrza doładowującego, zaznaczone na fotce (po kliknięciu w pełnym rozmiarze) :
[center:35504abe73][/center:35504abe73]
I teraz po stronie kierowcy na nierównościach wszystkie chłodnice stukają albo o belkę zderzaka albo coś podobnego. Ze zdjęcia wnioskuję że owy trzpień jest integralną częścią intercoolera więc wymieniać całości nie zamierzam natomiast chce dostać się od przodu auta do tych chłodnic. A żeby to uczynić przydałoby się zdjąć kratki zderzaka, o tych bocznych czytałem że trzeba je wyszarpać, próbowałem ale za chiny ludowe ani drgną, siedzą jak zaspawane, natomiast jak jest zamocowana ta środkowa długa co jest centralnie pod rejestracją, proszę o wskazówki i sugestie, jakieś fotki może ktoś ma jak wyglądają zaczepy aby przy demontażu nie urwać, wszystko by się przydało. Jeśli dostanę się za kratki spróbuję jakoś zablokować te chłodnice aby nie ruszały się, nie wiem co wymyślę i jak to zrobię jeszcze ale ten dźwięk mnie po prostu irytuje.
[ Dodano: Pią 11 Lip, 14 22:01 ]
Tu jest mniej więcej o tym problemie tylko że po przeciwnej stronie, obawiam się ze dojdzie u mnie do tego samego....
Komentarz